• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • panel

Wyniki dla

Panel

PolskaŻywiec i Śląski
  1. DS SYSTEM SP. Z O.O.

    Polska

  2. TKLED TOMASZ KUBIK

    Polska

    BALUSTRADY WEWNĘTRZNE AŻUROWE I PANELE AŻUROWE z płyty MDF Firma TKLED jest jednym z głównych producentów paneli do balustrad ażurowych oraz paneli ściennych o grubości 12 mm, 18 mm oraz 22 mm. Posiadamy 55 wzorów, które można wykorzystać do stworzenia pięknych i niepowtarzalnych realizacji. Oferujemy wysoką jakość pracy a także pełen profesjonalizm oraz kreatywność. DECYDUJĄC SIĘ NA NASZE PANELE AŻUROWE ZAPEWNIAMY KLIENTOM: - Pomiar - Projekt 2D - Własny transport na terenie całej Polski - Montaż W swojej ofercie posiadamy dziesiątki przepięknych realizacji z możliwością indywidualnego dostosowania się do potrzeb Klienta.

  3. PANEL-METAL SP. Z O.O. - BIURO HANDLOWE

    Polska

    Firma PANEL-METAL SP. Z O.O. - BIURO HANDLOWE, roku i działającą w sektorze Dystrybucja masowa. Jest również obecna w dziedzinach Centrale handlowe, i Centrale handlowe. Ma siedzibę w Sosnowiec, Polska.

  4. PANEL M KWIATON D KWIATON SPOLKA JAWNA

    Polska

  5. CLAUDE ICT POLAND SP. Z O.O. (TELEFONIA VOIP TELECUBE.PL)

    Polska

    Dostarczamy nowoczesne usługi telekomunikacyjne dla biznesu. Jesteśmy operatorem telefonii internetowej (VoIP) TeleCube.pl. Działamy na rynku od 2009 roku. Usługą, która cieszy się największą popularnością wśród firm korzystających z naszej oferty jest: wirtualna centrala telefoniczna. Dzięki niej można w prosty sposób kontrolować i zarządzać połączeniami telefonicznymi, czego efektem będzie wyższa jakość obsługi oraz większe zadowolenie Klientów, a także obsługujących ich pracowników infolinii. Wirtualna centrala TeleCube może być używana zarówno przez mikrofirmy, jak i duże korporacje. Jednym z jej niewątpliwych atutów jest łatwy w obsłudze panel klienta, dostępny w każdym momencie poprzez przeglądarkę internetową. Na panelu można m.in. - analizować aktualnie realizowane oraz archiwalne połączenia, - sprawdzać ilość połączeń wykonanych przez konkretnych pracowników, - zobaczyć listę nieodebranych połączeń, - odsłuchać konkretne nagrania telefoniczne, - opracować schemat odbierania połączeń oczekujących w kolejce i dopasować go do potrzeb i specyfiki konkretnych działów, - przygotować komunikaty powitalne, - opracować drzewko połączeń (IVR), czyli zautomatyzować drogę łączenia dzwoniącego z konsultantem. Wirtualna centrala jest dostępna w najniższych pakiecie, już od 39 zł netto + VAT / miesiąc. Co warte podkreślenia umożliwiamy jej darmowe testy przez 14 dni.