• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • badania rynku i oglądalności

Wyniki dla

Producent Wytwórca - Badania rynku i oglądalności

Producent/wytwórca
  1. DSF DEUTSCHES SPORTFERNSEHEN GMBH

    Niemcy

    Firma DSF DEUTSCHES SPORTFERNSEHEN GMBH, jest Producent/ Wytwórca, roku i działającą w sektorze Marketing telefoniczny. Jest również obecna w dziedzinach Agencje reklamowe, Badania rynku i oglądalności, Agencje reklamowe, i Badania rynku i oglądalności. Ma siedzibę w Ismaning, Niemcy.

  2. CEYLAN MEDIKAL

    Turcja

    Firma CEYLAN MEDIKAL, jest Producent/ Wytwórca, roku i działającą w sektorze Sterylizacja i dezynfekcja - urządzenia. Jest również obecna w dziedzinach Badania rynku i oglądalności, kontrola jakości, najkorzystniejsza cena, i Badania rynku i oglądalności. Ma siedzibę w Samsun, Turcja.

  3. PUBLICITY LINE

    Belgia

    Firma PUBLICITY LINE, jest Producent/ Wytwórca, roku i działającą w sektorze Marketing online. Jest również obecna w dziedzinach Doradztwo w komunikacji i promocji firm, Badania rynku i oglądalności, intarsja, telemarketing, Doradztwo w komunikacji i promocji firm, i Badania rynku i oglądalności. Ma siedzibę w Wuustwezel, Belgia.

  4. O.P.S. ORGANIZZAZIONE PROMOZIONE SPAZI S.R.L.

    Włochy

  5. ORIENTA DIRECT SRL

    Włochy

Office Building Outline icon
Strona dla Twojej firmy
Widzisz to? Twoi potencjalni klienci też Dołącz do nas, by stać się widocznym na stronie europages.
  1. MERAYSAN AYDINLATMA

    Turcja

    Firma MERAYSAN AYDINLATMA, jest Producent/ Wytwórca, roku i działającą w sektorze Formy i modele odlewnicze. Jest również obecna w dziedzinach badania i informacje dotyczące lokalnych rynków zagranicznych, i badania rynku. Ma siedzibę w Merzifon, Turcja.

  2. SANA CONSULTING SZKOLENIA I BADANIA

    Polska

    Firma SANA posiada wiedzę ekspercką z zakresu zachowań konsumenckich oraz ponad piętnastoletnie doświadczenie w projektowaniu i przeprowadzaniu badań marketingowych, szkoleń sprzedażowych i menedżerskich, tworzeniu standardów obsługi klienta i optymalizowaniu oferty handlowej. Oferuje badania profilu i preferencji klienta oraz postrzegania punktu sprzedaży, szkolenia rozwijające umiejętności personelu oraz podnoszące jakość produktów i usług – specjalnością są systemy motywacyjne dla pracowników, badania satysfakcji i badania Tajemniczy Klient (mystery shopping).SANA zapewnia kompleksowy program wdrożenia aktywności shopper marketingowej - wszystkie działania są indywidualnie dopasowywane do potrzeb i bazują na autorskiej metodologii skutecznie funkcjonującej w polskich realiach rynkowych.