• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • e-commerce

Wyniki dla

E-commerce

PolskaPoznań i Wielkopolski
  1. FRONT ROW - POZYCJONOWANIE STRON SEO

    Polska

    Zaawansowane SEO i optymalizacja stron internetowych to zaledwie część naszych usług. Wyprowadzimy Twój sklep internetowy lub stronę firmową na poziom widoczności organicznej, jakiej wcześniej nie widziałeś. Zapewniamy growth hacking na terenie Polski oraz poza granicami naszego kraju. Zależy nam aby nasi klienci stali się międzynarodowym projektem, którego konwersja składa się z wielu różnych rynków europejskich. Na koncie mamy już ponad 200000 fraz na pierwszych pozycjach w Polsce, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji. Performance SEO postawił wielu naszych klientów w zupełnie nowej pozycji na rynku, gdzie decyzje zaczynają dotyczyć znacznie większych kwot niż gdy zaczynali z nami przygodę. Tłumaczenie stron internetowych, a także tłumaczenie sklepów internetowych stało się częścią naszych usług ze względu na potrzeby naszych klientów. Wielu z nich, budując z nami swoją ekspansję międzynarodową, zdobyło nowe szanse sprzedażowe, mnożąc tym samym swoje przychody. Wraz z budowanie zasięgów, działania płatne takie jak Google Ads czy Facebook Ads, zgromadziłī naszym klientom kolejny procent zysków. Optymalizacja konwersji w e-commerce to poważny segment, który potrafimy zoptymalizować do granic możliwości. Dołącz do współpracy z Front Row. Zapewniamy pierwsze sukcesy Twojej firmy już w pierwszych miesiącach.

  2. CUSTOMMERCE

    Polska

    Custommerce to firma zajmująca się przede wszystkim zwiększeniem sprzedaży w sklepie internetowym. Zespół tworzą doświadczeni fachowcy, przed którymi branża e-commerce nie kryje żadnych tajemnic. Doskonale znają oni prawidła rządzące biznesem online. Pracownicy oferują wsparcie na wielu płaszczyznach. Na wstępie wykonywany jest tzw. audyt sklepu. Jest to rozbudowany proces, którego celem jest analiza witryny. Zadanie to ma wskazać błędy, które mogą przyczyniać się do zaniżania stopnia konwersji w sklepie, ale także pogarszać widoczność strony w wyszukiwarce. Specjaliści przeanalizują także treści, opisy produktowe, tempo ładowania poszczególnych podstron i wiele innych czynników wpływających na atrakcyjność witryny, od której zależy, czy klient na niej zostanie i zechce zrobić zakupy, czy przeniesie się do konkurencji. Uzyskane dane stanowią punkt wyjścia do rozpoczęcia działań mających na celu wzrost sprzedaży online. Optymalizacja witryny, właściwe tworzenie landing page, poprawa stabilności technicznej serwisu to tylko niektóre wdrożenia podejmowane przez fachowców, których celem jest aktywne pozyskiwanie klientów gwarantujące dynamiczny wzrost zarówno wyświetleń strony produktowej, jak i konwersji.

Filtry

Wyniki dla

E-commerce

Liczba wyników

2 Przedsiębiorstwa