Pasek rozrządu

Opis

Mechaniczny system mocowania ERO Joint® jest dostępny dla podziałek T10, AT10, T20, AT20, 8M, 14M dla wszystkich szerokości powyżej 16 mm ze wzmocnieniem ze stali, kevlaru lub stali nierdzewnej. (Zalecana minimalna średnica kół pasowych wynosi 50 mm). Łącznik ERO Joint® jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami powłok (Supergrip, Linatex®, PU, Sylomer®, ...) i wszystkimi rodzajami prowadnic. ZALETY Zalety to szybka i łatwa instalacja oraz montaż. Dzięki mechanicznemu systemowi mocowania sworzni ERO Joint® można zoptymalizować przestoje produkcyjne poprzez skrócenie czasu naprawy. Montaż można wykonać za pomocą śrub lub narzędzia. Narzędzie to umożliwia wstępne naprężenie taśmy i ułatwia gwintowanie sworzni. ERO Joint ® wersja Ultimate W wersji Ultimate mechaniczny łącznik paska ERO Joint® przenosi ponad 50% mocy paska Flexbelt (prawdziwego paska bezkońcowego): Pomiędzy kołami pasowymi zawsze znajduje się ½ ciągłej napiętej strony, aby zapewnić odporność mechaniczną i sztywność pasa.

Pełna wersja tego produktu dostępna w EN.
  • Pasy transmisyjne
  • timing belts
  • mechaniczny system mocowania

Domain icon Producent/ Wytwórca

68290 Masevaux - Francja

Skontaktuj się