• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • e-learning

Wyniki dla

E-learning - Rosja

Rosja
  1. UNICRAFT

    Rosja

    Unicraft to firma informatyczna ( IT), która dostarcza rozwiązania do zdalnego szkolenia pracowników. Głównym produktem Unicraft jest system zarządzania szkoleniami pracowników. Korzystając z serwisu online można szybko przedstawić technologię firmy, wdrożyć tę technologię na szkoleniach, przyporządkować szkolenia pracownikom, a następnie kontrolować zrozumienie i praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Pozwala to zachować całą wiedzę o technologiach biznesowych w firmie i szybko podzielić się nią poprzez szkolenie zwłaszcza nowych pracowników. Daje to możliwość szybkiej adaptacji nowych pracowników, doskonalenia umiejętności dotychczasowej kadry oraz regularnej certyfikacji. Unicraft zapewnia pełen zakres usług związanych z uruchomieniem szkoleń na odległość: audyt obecnego systemu szkoleń, katalog gotowych kursów dla każdej funkcji biznesowej, opracowanie szkoleń niestandardowych, a także kompleksowy projekt wprowadzenia szkoleń korporacyjnych.

  2. MAXLINK LINKEDIN MARKET ENTRY DIGITAL AGENCY

    Rosja

    ICBConnect to światowy akcelerator sprzedaży B2B, który pomaga firmom wejść na ogólnoświatowy rynek i wykonuje generowanie leadów dla firm IT, sprzedaż i promocję na LinkedIn oraz prowadzi szkolenia LinkedIn. ICBConnect koncentruje się na przyspieszonym (w ciągu 3-4 miesięcy) dostępie do rynków regionalnych i ogólnoświatowych, poszukiwaniu potencjalnych klientów, partnerów i inwestorów poprzez narzędzia LinkedIn. Do głównych działań firmy należą: pozycjonowanie firm i profesjonalistów oraz przyspieszanie sprzedaży B2B na LinkedIn; Program przyspieszania sprzedaży B2B w Fortune 500; Coaching i szkolenia LinkedIn dla pracowników klienta. Nasi specjaliści pomogą Państwu określić grupę docelową i sposoby odnalezienia jej na LinkedIn; przygotują skrypty dla TA i dopracują prezentacje, aby dopasować je do ograniczeń platformy; dostarczą Państwu aktualizowaną co tydzień listę kontaktów do zainteresowanych decydentów; przeszkolą pracowników działów sprzedaży i/lub marketingu do samodzielnej i efektywnej pracy z wykorzystaniem narzędzi LinkedIn.