Włochy
Producent/ Wytwórca
Włochy
Jednopokładowa karuzela konna na wzór XVIII-wiecznej. Karuzela składa się z ocynkowanej ogniowo obrotowej konstrukcji wspartej na centralnej kolumnie i pokrytej ręcznie zdobionymi panelami z włókna szklanego, na których zamocowane jest oświetlenie. Konstrukcja podłogowa jest zawieszona nad ziemią za pomocą drążków podwieszonych do dachu, a powierzchnia podłogi składa się z przezroczystych paneli z litego twardego drewna. Jednostka napędowa składa się z samohamownego motoreduktora prądu przemiennego zamontowanego na centralnej kolumnie i sterowanego elektronicznie. Wszystkie skaczące konie i bujany rydwan są poruszane przez łożyskowane wały korbowe umieszczone na suficie.
Poproś o wycenęWłochy
Jednopokładowa karuzela konna na wzór XVIII-wiecznej. Karuzela składa się z ocynkowanej ogniowo obrotowej konstrukcji wspartej na centralnej kolumnie i pokrytej ręcznie zdobionymi panelami z włókna szklanego, na których zamocowane jest oświetlenie. Konstrukcja podłogowa jest zawieszona nad ziemią za pomocą prętów mocujących zawieszonych na dachu, a powierzchnia podłogi składa się z przezroczystych paneli z litego twardego drewna. Jednostka napędowa składa się z samohamownego motoreduktora prądu przemiennego zamontowanego na centralnej kolumnie i sterowanego elektronicznie. Wszystkie skaczące konie i bujany rydwan są poruszane przez łożyskowane wały korbowe umieszczone na suficie.
Poproś o wycenęWłochy
Gokarty są jedną z najlepszych rozrywek dla młodych ludzi, mężczyzn i kobiet, którzy lubią rywalizować podczas jazdy pojazdami jednoosobowymi bez specjalnych umiejętności jazdy. Pojazdy produkowane przez Bertazzon zostały zaprojektowane tak, aby były łatwe w obsłudze, zarówno na stałych torach (betonowych lub asfaltowych), jak i mobilnych. Pojazdy te są wyposażone w nadmuchiwany gumowy zderzak obwodowy, specjalnie zaprojektowany w celu zmniejszenia uderzenia między pojazdami i barierką ochronną. Dostępne zarówno w wersji "Bare body", jak i z nadwoziem z włókna szklanego (Sport, Buggy, ...).
Poproś o wycenęWłochy
Waltzer składa się z okrągłego, falistego toru. Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralnym korpusem za pomocą długich prętów i promieniowych cięgien. Cała metalowa konstrukcja jest ocynkowana ogniowo. Podłoga składa się z aluminiowych płyt i ma 7 niezależnych gondoli, które obracają się na sobie, wykorzystując falisty obrót całej podłogi podczas jazdy. Wszystkie gondole są wyposażone w pneumatyczny hamulec, który umożliwia pasażerom bezpieczne wsiadanie i wysiadanie. Wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne są zamontowane w środku przejażdżki, gdzie znajduje się centralny wirnik. Środek przejażdżki składa się z kwadratowej konstrukcji przykręconej do fundamentu. Karoseria wagoników wykonana jest z włókna szklanego. Przejażdżka porusza się za pomocą 7 samohamownych motoreduktorów prądu przemiennego, sterowanych za pomocą przemiennika częstotliwości.
Poproś o wycenęWłochy
Galeon Race składa się z okrągłego toru rozwojowego z zagłębieniami i dwoma "kocimi grzbietami". Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralnym korpusem za pomocą promieniowych cięgien i prętów łączących. Cała metalowa konstrukcja jest ocynkowana ogniowo. Wzdłuż szyny porusza się dwanaście wagonów, połączonych z centralnym wirnikiem za pomocą promieniowych ramion. Podnóżki wagonów składają się z aluminiowej płyty bieżnika. Wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne są zamontowane wewnątrz centralnego korpusu, na którym zamocowany jest centralny wirnik. Jazda odbywa się za pomocą 1 samohamownego motoreduktora prądu przemiennego przymocowanego do centralnego wirnika i sterowanego za pomocą napędu częstotliwościowego.
Poproś o wycenęWłochy
Kolejka Matterhorn składa się z okrągłego toru z zagłębieniami i dwoma "kocimi grzbietami". Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralnym korpusem za pomocą promieniowych cięgien i prętów łączących. Cała metalowa konstrukcja jest ocynkowana ogniowo. Wzdłuż szyny porusza się dwadzieścia wagoników połączonych z centralnym wirnikiem za pomocą promieniowych ramion. Wózki obracają się na skutek działania siły odśrodkowej podczas jazdy. Podnóżki wagonów składają się z aluminiowej płyty bieżnika. Wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne są zamontowane wewnątrz centralnego korpusu, na którym zamocowany jest centralny wirnik Oświetlenie sterowane elektronicznie składa się z kaboszonów. Plandeka jest wykonana z ognioodpornego materiału (klasa 2), a panele wagonów są wykonane z włókna szklanego. Pojazd porusza się za pomocą jednego samohamownego silnika prądu przemiennego przymocowanego do centralnego wirnika i sterowanego przez Frequency Drive.
Poproś o wycenęWłochy
Kolejka Matterhorn składa się z okrągłego toru z zagłębieniami i dwoma "kocimi grzbietami". Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralną kwadratową konstrukcją korpusu wspierającą centralny wirnik i mieszczącą wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne. Cała konstrukcja jest ocynkowana ogniowo, z wyjątkiem centralnego wirnika i ramion promieniowych. Podnóżki wózków wykonane są z antypoślizgowej aluminiowej płyty bieżnika. Ogrodzenia są umieszczone wzdłuż zewnętrznego obwodu podestów (stal nierdzewna). Elektronicznie sterowane oświetlenie składa się z kaboszonów. Wzdłuż szyny porusza się szesnaście wózków połączonych z centralnym wirnikiem za pomocą promieniowych ramion. Wagoniki kołyszą się dzięki sile odśrodkowej podczas obrotu i są stabilizowane przez pneumatyczny hamulec podczas załadunku i rozładunku. Przejażdżka porusza się za pomocą jednego samohamownego motoreduktora prądu przemiennego sterowanego za pomocą napędu częstotliwości.
Poproś o wycenęWłochy
Przejażdżka Musik-Express składa się z okrągłego toru rozwojowego z zagłębieniami i trzema kocimi grzbietami. Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralnym korpusem za pomocą promieniowych łączników i cięgien. Cała metalowa konstrukcja jest ocynkowana ogniowo. Wzdłuż szyny porusza się dwadzieścia wagonów, które są połączone z centralnym wirnikiem za pomocą promieniowych profili. Podnóżki wagonów składają się z aluminiowej płyty bieżnika. Wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne są zamontowane wewnątrz centralnego korpusu, na którym zamocowany jest centralny wirnik. Wszystkie panele dekoracyjne są pokryte blachą aluminiową. Oświetlenie sterowane elektronicznie składa się z kaboszonów. Plandeka jest wykonana z materiału ognioodpornego (klasa 2), a panele wagonów są wykonane z włókna szklanego. Wagony są poruszane przez 5 samohamownych silników prądu przemiennego, zamocowanych na końcach promieniowych ramion i sterowanych za pomocą przemiennika częstotliwości.
Poproś o wycenęWłochy
Przejażdżka Musik-Express składa się z okrągłego toru rozwojowego z zagłębieniami i trzema kocimi grzbietami. Szyna jest podtrzymywana przez stalową konstrukcję konną, połączoną z centralnym korpusem za pomocą promieniowych łączników i cięgien. Cała metalowa konstrukcja jest ocynkowana ogniowo. Dwanaście wagonów porusza się wzdłuż szyny i jest połączonych z centralnym wirnikiem za pomocą promieniowych profili. Podnóżki wagonów składają się z aluminiowej płyty bieżnika. Wszystkie urządzenia elektryczne i pneumatyczne są zamontowane wewnątrz centralnego korpusu, na którym zamocowany jest centralny wirnik. Wszystkie panele dekoracyjne są pokryte blachą aluminiową. Oświetlenie sterowane elektronicznie składa się z kaboszonów. Plandeka jest wykonana z materiału ognioodpornego (klasa 2), a panele wagonów są wykonane z włókna szklanego. Wagony są poruszane przez 3 samohamowne silniki prądu przemiennego, zamocowane na końcach promieniowych ramion i sterowane za pomocą przemiennika częstotliwości.
Poproś o wycenęWłochy
Kolejka składa się z otwartego pawilonu, w którym automatycznie sterowane pojazdy (z wieloma pasażerami) poruszają się wzdłuż przeciwległej szyny. Każdy wagon może pomieścić 2 lub 4 pasażerów. Pojazdy te są przeznaczone do jazdy wielopoziomowej. Pojazd składa się z malowanego stalowego podwozia. Jednostka napędowa składa się z motoreduktora prądu stałego połączonego z kołami tylnej osi.
Poproś o wycenęProducent/ Wytwórca
VIA TREVIGIANA 178
31020 Sernaglia Della Battaglia - Włochy