• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • marketing online

Wyniki dla

Marketing online - Rosja

Rosja
  1. LEADONANCE

    Rosja

    Leadonance jest agencją automatyzacji marketingu, świadczącą usługi B2B w branży marketingu online na platformach Marketo i Pardot. Konsultanci marketingu bezpośredniego pomagają firmom w zautomatyzowaniu strategii marketingowych, zarządzaniu podróżami klienta ich klientów, w oparciu o doświadczenie globalnych liderów rynku. Leadonance tworzy przejrzyste i ewolucyjne programy wsparcia służące poprawie wiodących współczynników konwersji i utworzenia stabilnego kanału komunikacji z klientami. Usługi agencji obejmują: kampanie reklamowe; analitykę marketingową i zarządzanie leadami; tworzenie punktów dostępu do internetu, stron docelowych i formularzy; integrację ręcznie pisanych CRM i aplikacji z Marketo; tworzenie oprogramowania użytkowego dla sektora sprzedaży i marketingu celem rozszerzania funkcjonalności Marketo. Agencja chętnie oferuje swoim klientom B2B szeroki wachlarz usług, od doradztwa w zakresie użytkowania Marketo do całkowitego uruchomienia systemu, czy też od integracji strony internetowej po zarządzanie programami.

  2. BYYD

    Rosja

    BYYD jest rosyjską firmą opartą na technologii, która koncentruje się wyłącznie na marketingu mobilnym i reklamie mobilnej. Zapewniamy pełną obsługę każdej kampanii reklamowej na wszystkich etapach: briefing, produkcja, a także projektowanie reklam, projektowanie i realizacja kampanii reklamowych w aplikacjach na telefony komórkowe, raport z kampanii marketingowej. Formaty banerów reklamowych: banery pełnoekranowe, format natywny, banery multimedialne, wideo. Naszymi partnerami są największe sieci i niezależne agencje reklamowe. Nasze narzędzia obejmują wszystkie kluczowe SSP, które zapewniają nam portfolio ponad 100 000 aplikacji mobilnych z narzędziami dostępnymi w dowolnym miejscu na świecie, zapewniając niespotykany dotąd zasięg. Naszym klientom oferujemy usługę Brand Lift - badanie, które pomaga ocenić ekologiczną świadomość marki wśród odbiorców mobilnych z uwzględnieniem dużego odsetka użytkowników wyłącznie mobilnych, a także pozyskać dane o wzroście wiedzy o marce po akcjach reklamowych.