AGT

AGT retail proponuje rozwiązania, z zakresu oprogramowań w trybie SaaS, do pilotażu i animacji sieci franczyz we wszystkich dziedzinach działalności. Nasze oprogramowania są przeznaczone dla franczyz oraz spółdzielni i pozwalają zarządzać zorganizowanym zbiorem zasad prowadzenia punktu sprzedaży, opracować biznesplan otwarcia lub renowacji, zbierać automatycznie deklaracje podatkowe, dysponować wskaźnikami analizy wydajności, opracować budżet, miesięczne raporty i prognozy przepływów pieniężnych, wciągać dostawców na listę stałych kontrahentów i optymalizować zakupy, obliczać faktury rozliczeń franczyzowych i umożliwiać animatorom sprzedaży sporządzanie raportów wizyt, śledzenie planów akcji oraz audyt i doprowadzenie punktów sprzedaży do stanu zgodności z wymogami. AGT pozwala franczyzobiorcom dzielić swoim podręcznikiem operacyjnym poprzez portal współpracy (dostępny za pomocą smartfonu lub tabletu), by umożliwić franczyzobiorcom porównanie się z siecią i z konkurencją

Wideo

Efficient Franchise management in 2 minutes

działalność

Słowa kluczowe związane z przedsiębiorstwem

  • Franchising - doradztwo
  • Oprogramowanie do zarządzania punktami sprzedaży
  • Oprogramowanie decyzyjne dla sieci franczyzowej
  • Oprogramowania decyzyjne dla spółdzielni
  • Znaleźć obroty franczyzy
  • Rozwinąć obroty spółdzielni
  • Rozwiązania informatyczne zarządzania franczyzą
  • Rozwiązanie informatyczne zarządzania spółdzielnią
  • Narzędzie do zarządzania informatycznego franczyzą lub spółdzielnią
  • Pilotaż central handlowych sieci franczyz
  • Pilotaż central wciągania produktów na listę stałych dostaw
  • Obliczanie Rabatu na Koniec Roku (RFA) rabaty na koniec roku
  • Symulacja rotacji zapasu DSO
  • Analiza central bilansowych
  • Analiza kartograficzna lub geograficzna wskaźników
  • Wskaźniki zarządzania rozwojem franczyzy
  • Biznesplan renowacji lub instalacji punktów sprzedaży
  • Rozwiązania informatyczne do analizy grup produktów
  • Analiza średniego koszyka zakupowego w sklepie motoryzacyjnym
  • Analiza uczęszczania do sklepów lub agencji
  • Analiza sprzedaży i marży
  • Analiza rentowności punktów sprzedaży
  • Analiza ryzyka lub słabości punktów sprzedaży
  • Obliczanie i analiza wyników punktów sprzedaży
  • Przewidywanie i plan akcji modyfikujący punktów sprzedaży
  • Kontrola zgodności z przepisami sklepów
  • Doradztwo z zakresu rozwoju franczyzy
  • Audyt z zakresu rozwoju franczyzy
  • Narzędzie do kontroli zarządzania franczyzy
  • Platforma współpracy w dziedzinie wspólnego wykorzystywania informacji franczyz
  • Intranet deklarujący działalność punktów sprzedaży
  • Analiza porównawcza franczyzowych punktów sprzedaży
  • Panel analizy franczyz

Powiększ listę

 Dodatkowe informacje

Edytuj treści związane z moim przedsiębiorstwem

Kluczowe cyfry

Przedsiębiorstwo nie podało tych informacji.

Organizacja

  • Rok utworzenia
    1996
  • Typ przedsiębiorstwa
    Typ przedsiębiorstwa
    Siedziba, Firma macierzysta
  • Działalność podstawowa
    Typ przedsiębiorstwa
    Producent/ Wytwórca

Rynki i strefy wymiany

Obsługiwane strefy

Krajowy  -  Europejski

 

Informacje handlowe

Incotermes

Przedsiębiorstwo nie podało tych informacji.

Sposoby płatności

Przedsiębiorstwo nie podało tych informacji.

Banki

Przedsiębiorstwo nie podało tych informacji.

4050 v

Aby zaktualizować Twoje informacje i zdobyć widoczność, utwórz bezpłatnie Twoje konto.

Widoczność

Zawartość

Klasyfikacja

Oto wskaźniki skuteczności przedsiębiorstwa:
AGT

Twoje wskaźniki są na minimalnym poziomie. Zaktualizuj Twoje informacje i dodaj zawartość (tekst, logo, słowa kluczowe), aby poprawić Twoją widoczność i Twoją klasyfikację.

Tworzę moje konto

w 5-u prostych, szybkich i bezpłatnych etapach

the Blog AGT,
zarejestruj Twoje przedsiębiorstwo teraz!

HELPDESK